

Kao Salon Division
Pfungstädter Str. 98, 64297 Darmstadt, Germany
info@goldwell.com
Stosować zgodnie z instrukcją. Przechowywać w suchym miejscu, poza zasięgiem dzieci. Nie połykać. W przypadku podrażnień skóry przerwać używanie i skonsultować się z lekarzem
Unikatowa pasta modelująca Stylesign Roughman doskonale modeluje, nadając trwałe i matowe wykończenie. Z pomocą pasty stworzysz wyrazistą fryzurę z wyraźnie rozdzielonymi, zdefiniowanymi pasmami. Nałożona na kosmyki od nasady delikatnie zwiększy ich objętość. Dzięki delikatnej, kremowej konsystencji łatwo się nakłada i nie obciąża włosów. Nie pozostawia osadu i bardzo dobrze się wyczesuje. Zapewnia ochronę przed wilgotnym powietrzem do 72h, a formuła nie obciąża i nie skleja włosów. Elastomer oraz filtry UV chronią kolor przed blaknięciem, szkodliwym działaniem wysokich temperatur oraz promieniowaniem UV. Ponad to wydobywają naturalny blask poprzez wygładzenie włosów. Natomiast kopolimery kondycjonują włosy i utrwalają fryzurę, a ekstrakt z bambusa pomaga zachować ich naturalną sprężystość. Innowacyjna technologia Flex Shine Protect zabezpiecza przed utratą wilgoci i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Jest to kolejny produkt z serii Stylesing, zatem posiada w pełni wegański skład. Nie zawiera natomiast siarczanów, oleju mineralnego, alkoholu i silikonów. Goldwell jest firm, której zależy na środowisku naturalnym, dlatego opakowania serii StyleSing wytwarzane są z tworzywa PCE, którego skład stanowi 95% odpadów pokonsumenckich. Innymi słowy opakowanie pochodzi z produktów z recyklingu. Etykiety natomiast są zmywalne.
Sposób użycia: Rozprowadź w dłoniach niewielką ilość produktu, nanieś na osuszone ręcznikiem lub suche włosy i stylizuj wedle uznania.
Rezultat: Wyrazista, elastyczna i trwała fryzura z matowym wykończeniem.
Wypróbuj także pozostałe kosmetyki marki Goldwell, aby doskonale wypielęgnować swoje włosy.
Goldwell to znana, popularna i ciesząca się dużym zaufaniem fryzjerów marka profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Motto marki „We think stylist” polega na wsłuchiwaniu się w potrzeby stylistów fryzur na całym świecie i korzystaniu z ich pasji do swojej pracy. Bliskie relacje ze światem fryzjerów pozwalają Goldwell pozostawać w grupie liderów od ponad 50 lat.
Data sheet