![ARTEGO GOOD SOCIETY EQ BALANCING Wielofunkcyjna odżywka w sprayu 150ml ARTEGO GOOD SOCIETY EQ BALANCING Wielofunkcyjna odżywka w sprayu 150ml](https://img.trena.pl/55008-large_default/artego-good-society-eq-balancing-wielofunkcyjna-odzywka-w-sprayu-150ml.jpg)
![ARTEGO GOOD SOCIETY EQ BALANCING Wielofunkcyjna odżywka w sprayu 150ml ARTEGO GOOD SOCIETY EQ BALANCING Wielofunkcyjna odżywka w sprayu 150ml](https://img.trena.pl/55008-large_default/artego-good-society-eq-balancing-wielofunkcyjna-odzywka-w-sprayu-150ml.jpg)
Odżywka w sprayu przeznaczona jest do włosów zniszczonych, matowych, opornych na stylizację. Błyskawicznie regeneruje włosy, przywracając im elastyczność i witalność. Dzięki swoim właściwościom wyrównuje porowatość włosów, ułatwia rozczesywanie i zapobiega puszeniu. Specjalna formuła zabezpiecza włosy przed szkodliwymi czynniki zewnętrznymi, zanieczyszczeniami oraz promieniowaniem UVB i HEV.
Multifunkcyjna odżywka w sprayu została wzbogacona kwasem hialuronowym, który w połączeniu z wyciągiem z chrzanu japońskiego i amarantusa tworzy na włosach ochronny film. Fitoceramidy i detoksykujący zeolit wzmacniają włosy i zabezpieczają łuskę przed blaknięciem koloru. Olejek z drzewa herbacianego, rozmarynu poprawiają kondycję włosów i działają detoksykująco.
Sposób użycia: Wstrząśnij, a następnie rozpyl na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Pozostaw bez spłukania.
Rezultat: Błyskawicznie zregenerowane i wzmocnione włosy.
Sprawdź, jak działają inne produkty Artego do włosów, by otoczyć wszystkie kosmyki troską i właściwym nawilżeniem, by każdego dnia – niezależnie od warunków zewnętrznych – prezentowały się w pełnej krasie.
Marka artègo to włoska marka założona w 2000 r. przez specjalistów z branży fryzjerskiej. Ich celem było spełnienie potrzeb salonów fryzjerskich, które w swojej codziennej pracy stawiają nie tylko na pielęgnację i stylizację włosów, ale również pasję, kreatywność, niezależność i swobodę ekspresji. Dzięki takiemu podejściu oraz jakości oferowanych kosmetyków do włosów, artègo szybko zdobyło sobie zaufanie fryzjerów i w ciągu dekady stało się znaczącą marką fryzjerską, obecną w kilkunastu krajach na świecie - w tym w Polsce.
Data sheet