![ARTEGO EASY CARE T CLARITY Przeciwłupieżowa maska do skóry głowy 150ml ARTEGO EASY CARE T CLARITY Przeciwłupieżowa maska do skóry głowy 150ml](https://img.trena.pl/52880-large_default/artego-easy-care-t-clarity-przeciwlupiezowa-maska-do-skory-glowy-150ml.jpg)
![ARTEGO EASY CARE T CLARITY Przeciwłupieżowa maska do skóry głowy 150ml ARTEGO EASY CARE T CLARITY Przeciwłupieżowa maska do skóry głowy 150ml](https://img.trena.pl/52880-large_default/artego-easy-care-t-clarity-przeciwlupiezowa-maska-do-skory-glowy-150ml.jpg)
Produkt z serii Easy Care jest ostatnim etapem w pielęgnacji włosów zmagającymi się z problemami łupieżowymi. Maska ma właściwości łagodzące, oczyszczające i nawilżające. Zmniejsza uczucie swędzenia i zaczerwienienie skóry głowy oraz przywraca jej równowagę.
Seria Clarity to produkty do włosów które łączą elementy aromaterapii i zaawansowanej pielęgnacji. Olejki eteryczne z rozmarynu, tymianku i drzewa herbacianego i działają łagodząco usuwając swędzenie i zaczerwienienie. Pantenol – nawilża i wzmacnia włosy, Wyciąg z jęczmienia i drzewa sandałowego zmiękcza strukturę włosa i zapobiega utracie wody. Olej z tymianku działa łagodząco i lecznico.
Sposób użycia: Umyj włosy szamponem z serii Clarity. Zaaplikuj maskę na skórę i włosy od nasady z pominięciem długości i końców. Po 2-3 minutach dokładnie spłucz włosy ciepłą wodą.
Rezultat: Skóra głowy idealnie oczyszczona i ukojona.
Sprawdź działanie innych kosmetyków Artego do pielęgnacji włosów, by zapewnić im blask i odżywienie na co dzień. W szybki i sprawny sposób zapewnij kosmykom nawilżenie i dawkę dobroczynnych składników naturalnych, które uczynią fryzurę piękną i zdrową.
Marka Artego to włoska marka założona w 2000 r. przez specjalistów z branży fryzjerskiej. Ich celem było spełnienie potrzeb salonów fryzjerskich, które w swojej codziennej pracy stawiają nie tylko na pielęgnację i stylizację włosów, ale również pasję, kreatywność, niezależność i swobodę ekspresji. Dzięki takiemu podejściu oraz jakości oferowanych kosmetyków do włosów, Artego szybko zdobyło sobie zaufanie fryzjerów i w ciągu dekady stało się znaczącą marką fryzjerską, obecną w kilkunastu krajach na świecie - w tym w Polsce.
Data sheet