![NACOMI OMI 3w1 Dwustronna szczotka do oczyszczania i masażu twarzy NACOMI OMI 3w1 Dwustronna szczotka do oczyszczania i masażu twarzy](https://img.trena.pl/54019-large_default/nacomi-omi-3w1-dwustronna-szczotka-do-oczyszczania-i-masazu-twarzy.jpg)
![NACOMI OMI 3w1 Dwustronna szczotka do oczyszczania i masażu twarzy NACOMI OMI 3w1 Dwustronna szczotka do oczyszczania i masażu twarzy](https://img.trena.pl/54019-large_default/nacomi-omi-3w1-dwustronna-szczotka-do-oczyszczania-i-masazu-twarzy.jpg)
Dwustronna szczotka do oczyszczania i masażu twarzy Nacomi gwarantuje skórze widoczną regenerację, a mięśniom przyjemne rozluźnienie. Ma kilka poziomów intensywności wibracji, a także idealnie sprawdza się w fototerapii i termoterapii. Wytwarza delikatne ciepło dzięki czemu umożliwia wchłanianie przez skórę składników odżywczych. Fototerapia działa na cerę pielęgnacyjnie, zmniejszając drobne zmarszczki, wyrównując koloryt i zmniejszając stany zapalne. Szczoteczka jest wodoodporna.
Sposób użycia: Przed skorzystaniem ze szczotki dokładnie ją oczyść. Sposób użycia uzależniony jest od efektu, jaki chcesz osiągnąć i trybu, jaki zamierzasz wybrać.
Terapia światłem – wybierz odpowiedni rodzaj światła, który przyniesie określone efekty pielęgnacyjne. Nałóż krem lub inny produkt na szczotkę po czym nałóż produkt okrężnymi ruchami na twarz. Jak działają poszczególne rodzaje światłą?
Oczyszczanie twarzy – zwilż twarz wodą i nanieś na szczoteczkę żel lub piankę oczyszczającą. Następnie wybierz odpowiedni tryb wibracji i umyj skórę okrężnymi ruchami. Oczyść pozostałości produktu wodą, po czym stonizuj skórę.
Rezultat: Rozświetlona, odmłodzona skóra z wyrównanym kolorytem.
Wypróbuj także kosmetyki marki Nacomi, które pozwolą Ci kompleksowo zadbać o pielęgnację skóry.
Nacomi to polski producent i dystrybutor naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów istniejący na rynku od 2012 roku. Formuły kosmetyków Nacomi są oparte na ekologicznych i organicznych surowcach, dzięki czemu utrzymują najwyższą jakość i bezpieczeństwo. Początkowo domeną marki były kosmetyki dla kobiet, natomiast obecnie firma poszerza swoją ofertę o produkty dla mężczyzn i dzieci.
Data sheet