Jak możemy pomóc?
Sprzedający ponosi odpowiedzialność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres email: reklamacje@trena.pl, listownie: Trena Sp. z o.o., 05-850 Ołtarzew, ul. Ceramiczna 7 lub przy wykorzystaniu odpowiedniego formularza:
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. W celu dokonania zwrotu towaru prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy. Pobierz PDF
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / RĘKOJMIA / GWARANCJA
Jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową prosimy o zgłoszenie tego do nas poprzez formularz. Klient indywidualny w ramach rękojmi ma na to dwa lata od daty zakupu. Klienta firmowego obejmuje wyłącznie gwarancja. Pobierz PDF
ZGŁOŚ USZKODZONĄ PACZKĘ
Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona podczas dostawy prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Postaramy się rozwiązać problem, w razie potrzeby skontaktujemy się z przewoźnikiem dostarczającym przesyłkę. Pobierz PDF
ZGŁOŚ BRAK DOKUMENTU
Jeśli w przesyłce brakowało paragonu lub faktury VAT prosimy o zgłoszenie tego do nas poprzez formularz.
W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt: email: reklamacje@trena.pl tel.: 22 690 05 65
Najczęściej zadawane pytania
-
Otrzymałem nie ten produkt, który zamawiałem. Jak go wymienić?
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, zgłoś to do nas korzystając z formularza „Niezgodność towaru z umową”. Poprosimy Cię wtedy o odesłanie do nas produktu i wymienimy go, jeśli będzie dostępny.
-
Brakuje produktu w przysłanej paczce. Co mam zrobić?
Jeśli otrzymałeś niekompletne zamówienie, zgłoś to do nas poprzez formularz „Niezgodność towaru z umową”. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie.
-
Odebrałem już paczkę od kuriera ale okazało się, że produkt jest uszkodzony.
Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, zgłoś to do nas poprzez formularz „Zgłoś uszkodzoną paczkę”. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy.
-
Nie było mnie w domu podczas dostawy. Co mam zrobić?
Skontaktuj się z Działem Reklamacji, który jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, napisz email na adres: reklamacje@trena.pl lub zadzwoń pod numer tel.: 22 690 05 65. Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
-
Jeszcze nie dostałem swojej przesyłki pomimo, że deklarowany czas dostawy minął.
W wyjątkowych sytuacjach, na przykład w okresie przedświątecznym, zdarza się że dostawa trwa dłużej niż jej deklarowany czas. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji, email: reklamacje@trena.pl tel.: 22 690 05 65, Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
-
Jaki jest czas oczekiwania zwrotu pięniędzy na moje konto?
Pieniądze zostaną zwrócone na konto maksymalnie w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do nas formularza i zwracanego towaru. Jeśli chodzi o sprzedaż, na którą została wystawiona faktura VAT zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do nas podpisanej przez klienta korygującej faktury VAT.
-
Co w przypadku gdy nie można zlokalizować przesyłki?
W razie problemów ze zlokalizowaniem przesyłki zapraszamy do kontaktu z Działem Reklamacji, mail: reklamacje@trena.pl tel.: 22 690 05 65. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania i pomożemy zlokalizować paczkę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
-
Otrzymałem niekompletny produkt, co mam zrobić?
Jeśli otrzymałeś niekompletny produkt zgłoś to do nas poprzez formularz „Niezgodność towaru z umową”. Jeśli brakujący produkt będzie dostępny, wyślemy go do Ciebie.